Bezpłatna Konferencja
- Workflow&Document Management Trends

Już 26 marca 2020 w Warszawie odbędzie się Konferencja dotycząca metod i rozwiązań przyspieszających procesowanie dokumentów oraz przepływu informacji w firmie. Digitalizacja obiegu dokumentów oraz procesów biznesowych ma coraz większy wpływ na sprawne funkcjonowanie firm oraz instytucji. Tradycyjny obieg dokumentów, najczęściej niedostosowany do potrzeb organizacji, prowadzi do wielu problemów w komunikacji, opóźnień w płatnościach i realizacji zleceń oraz pogorszenia relacji z kontrahentami. Warto poznać rozwiązania, które pozwolą usprawnić procesy administracyjne.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

Podczas jesiennej edycji wydarzenia, chcemy odpowiedzieć na pytanie jaki wpływ mają systemy elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Porozmawiamy m.in. o tym:

  • Jak przygotować organizację do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
  • Po co Twojej firmie Workflow?
  • Co zrobić,aby architektura systemu workflow i polityka zarządzania informacją stały się czynnikiem sukcesu wdrożenia?

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji. Spotkanie będzie idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi. Aby wziąć bezpłatny udział w konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie: http://workflowtrends.pl/#rejestracja
Uwaga, ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.


Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

9:30 | 26 marca 2020
Warszawa, Golden Floor Plaza, Al. Jerozolimskie 123A
Strona internetowa wydarzenia:
www.workflowtrends.pl

Kontakt z organizatorem:
http://pureconferences.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.